Tuesday, February 1, 2011

Selamat Menyambut Hari Wilayah

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Wilayah kepada semua penduduk Blok 6F khasnya dan kepada sesiapa jua yang membaca artikel ini samada dari Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Putrajaya atau Labuan.

Saya berasa amat bertuah kerana saya telah memilih untuk melancarkan blog khas untuk Persatuan Penduduk Blok 6F pada tarikh kita semua menyambut Hari Wilayah. Ianya sangat bermakna buat kita semua kerana kita akan tahu bahawa pada setiap 1hb Februari setiap tahun, kita akan menyambut Hari Wilayah beserta hari pelancaran blog kita.

Diharap blog ini dapat merapatkan hubungan di antara kita di samping menyahut seruan kerajaan supaya kita semua peka dengan kemajuan teknologi dan internet. Marilah kita mengoptimakan kemudahan ini dengan sebaiknya dan dengan cara yang betul.

Ya, kita masih muda lagi dan saya pasti, perubahan yang beransur tapi konsisten akan dijalankan bagi menambah baik isi kandungan dan paparan blog kita. Justeru itu, saya sangat berharap agar adanya komunikasi 2 hala di antara blogger dan penduduk setempat agar sesuatu berita dan maklumat dapat disampaikan secara berkesan dan pantas.

Saya juga mengambil kesempatan ini dan berterima kasih kepada anda semua jika mempunyai sebarang komen atau cadangan untuk mempertingkan isi kandungan dan "interface" blog ini. Anda semua boleh "reply" secara langsung di sini atau kirimkan email ke blok6f@yahoo.com


Sekian buat masa ini dan semoga berjumpa lagi di lain artikel.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mohd Yuzafi Bin Yunos
Pengerusi
Persatuan Penduduk Blok 6F,
Presint 9, Putrajaya. Malaysia.

No comments:

Post a Comment