Wednesday, February 23, 2011

Pertandingan Mencipta Logo Local Agenda (LA21) Putrajaya- Hadiah wang tunai hampir RM10,000.00 disediakan



Dengan segala hormatnya saya merujuk perkara di atas.

Sukacita dimaklumkan bahawa Perbadanan Putrajaya(PPj) akan menganjurkan Program Local Agenda 21 (LA21) di Putrajaya. Program ini memberikan tumpuan kepada kerjasama ataupun rakan kongsi antara PBT, masyarakat dan sektor swasta ke arah pembangunan mampan, di mana jika dilaksanakan bersungguh-sungguh mampu mewujudkan persekitaran yang selesa, selamat dan harmoni serta melahirkan sebuah masyarakat yang sihat dan peka kepada isu-isu alam sekitar,sosial dan ekonomi.

Bagi mempromosikan Program LA21 ini, PPj telah bercadang untuk mengadakan Pertandingan Mencipta Logo LA21 Putrajaya. Pertandingan ini terbuka kepada semua warga penduduk yang bermastautin di Putrajaya terutama komuniti, pelajar yang bersekolah di Putrajaya dan kakitangan yang bekerja di Putrajaya. Tarikh tutup pertandingan ini ialah pada 14 Mac 2011.

Borang pertandingan boleh diperolehi dari Pemangku Pengerusi Blok 6F atau melalui laman sesawang http://www.ppj.gov.my/. Segala maklumat dan syarat pertandingan boleh didapati pada borang tersebut.

Hadiah: Pemenang hanya layak menerima satu hadiah sahaja bagi setiap kategori. Peserta yang terpilih sebagai pemenang akan menerima hadiah wang tunai seperti berikut:
  • Pemenang tempat pertama: Bakal menerima RM3,000.00 dan sijil penghargaan.
  • Pemenang tempat kedua: Bakal menerima RM2,000.00 dan sijil penghargaan.
  • Pemenang tempat ketiga: Bakal menerima RM1,000.00 dan sijil penghargaan.
  • Tiga(3) pemenang hadiah saguhati: Bakal menerima RM250.00 dan sijil penghargaan.
Warga blok 6F yang berminat, sila hubungi saya di 012-7744400-Yuzafi, untuk mendapatkan borang penyertaan.

Segala pertanyaan, sila ajukan melalui email blok6f@yahoo.com atau anda boleh "reply post" ini. Anda juga boleh hubungi saya melalui nombor telefon seperti yang tertera di atas.

Terima kasih.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mohd Yuzafi Bin Yunos
Pengerusi
Persatuan Penduduk
Blok 6F, Presint 9,
Putrajaya. Malaysia.

No comments:

Post a Comment